welkom bij Goos Marketing Research

flexibel, creatief, betrouwbaar

Wij geven overzicht en inzicht in wensen en behoeften van klanten en prospects.

Zoals het koopproces (van oriëntatie tot koop- en nonkoopmotieven). Of de rol van beslissers en influencers. Verder testen we nieuwe proposities en concepten van producten, diensten of reclamecampagnes. En natuurlijk doen we klanttevredenheidsonderzoek, naams- en merkbekendheid en imagometing.​​

Met meer dan 30 jaar ervaring en een groot netwerk, zijn we flexibel,

deskundig en snel.

testing

pre- en posttesten van nieuwe proposities en concepten van producten, diensten, designs of reclamecampagnes

(KLANT)relaties

klanttevredenheidsonderzoek, naams- en merkbekendheid en 

imagometing, concurrentie-en SWOT-analyse, evaluatie van interne communicatie, lezersonderzoek, PR-onderzoek

KWANTITATIEF

ONDERZOEK

online enquête, telefonisch onderzoek, schriftelijke enquête, passanten onderzoek, huis-aan-huis onderzoek, observatie

KWALITATIEF ONDERZOEK

diepte-interviews, focus- groepen, belevingsinterviews,

 customer journey analyse, interviews op de werkplek, online sessies, observatie.

Meer meten, meer weten? Neem vrijblijvend contact op met Robert Goos via 06 - 51 30 79 99

of robert@goos-mr.nl

wat klanten zeggen

DRS. C VAN DALEN,

SR. COMMUNICATIEADVISEUR 

DE NEDERLANDSCHE BANK

Goos is oplossingsgericht, to the point, tijdig, levert value for money en heldere rapportages inclusief aanbevelingen.  

Een perfecte combinatie tussen

 inlevingsvermogen waarom het onderzoek uitgevoerd wordt, een bij het doel passende onderzoeksopzet en scherpe analyses van onderzoeksuitkomsten.

Als ik de samenwerking met Robert Goos moet beschrijven: scherp, alert, to the point, betrokken!'

FRANK WITTE,

MANAGING DIRECTOR

PR BUREAU

CREATIVE VENUE

GEORGE MUTSAERTS,

DIRECTEUR KLASSIEK

FESTIVALWONDERFEEL

Turfschip 15

1186 XA Amstelveen

06 - 51 30 79 99

  • LinkedIn Social Icon