Over ons

Goos Marketing Research is een bureau voor (kwalitatief en kwantitatief) marktonderzoek en marketingadvies. Bij de ontwikkeling van marketingplannen kunnen wij ook als coach voor marketing en communicatiemedewerkers ingeschakeld worden. 

Drs. Robert Goos SMP is directeur eigenaar van Goos Marketing Research. In 1988 afgestudeerd als Planoloog aan de Universiteit van Amsterdam waar hij nog 2 jaar aan verbonden is geweest als docent Methoden & Technieken om daarna zijn loopbaan te vervolgen in het marktonderzoek. Sinds september 1993 leidt hij als oprichter en eigenaar Goos Marketing Research. Daarbij heeft hij uit interesse en om de kwaliteit van het werk verder te verhogen, de studies Nima A, B en C1 afgerond en is hij in 2013 door Nima en EMC (European Marketing Confederation) gecertificeerd als SMP (Senior Marketing Professional). 

Naast het werk als onderzoeker en adviseur is Robert ook actief binnen het onderwijs. Voor SRM Opleidingen en trainingen sinds 2004 als coach voor Nima B studenten bij het vervaardigen van een operationele marketingplan (Nima B2) en recent ook als coach voor deelnemers aan Nima/MOA cursus Customer Insight Management (CIM) bij het schrijven van hun eindpaper. Aan het Kronenburgh College in Den Haag verzorgt Robert voor MEAO studenten de vakken Maktonderzoek & Statistiek en Economie.